Επιλέξτε τις Εφαρμογές που θα Ολοκληρώσουν το Τηλεφωνικό σας Κέντρο
Εφαρμογές Τηλεφωνικών Κέντρων
Επιπλέον εφαρμογές που απογειώνουν την παραγωγικότητα της επιχείρησης και δίνουν πραγματική αξία στην επένδυση του τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού.
Επιλέοντας την κατάλληλη εφαρμογή η κάθε επιχείρηση έχει την δυνατότητα να λαμβάνει επιπλέον πληροφόρηση αλλά και εργαλεία, που καθιστούν το τηλεφωνικό κέντρο της ένα απαραίτητο εργαλείο για την βελτιωμένη αποτελεσματικότητα της, αλλά και την καλύτερη συνεργασία των στελεχών της.
iPECS Ericsson LG
Ανεξαρτήτως αρχιτεκτονικής και επιλογής εξοπλισμού (Υβριδικό τηλεφωνικό κέντρο, VoiP ή και Virtual PBX), οι κάθετες λύσεις της iPECS Ericsson LG εξασφαλίζουν την μέγιστη απόδοση της επένδυσής σας.
Εφαρμογές iPECS Ericsson LG για όλα τα τηλεφωνικά κέντρα της εταιρείας.
iPECS UCS
Εφαρμογή Unified Communications and Collaboration για Video-Call, Video-Presentation, Video-Conference, Presence, Chat, Screen Sharing
iPECS Report+
Εφαρμογή live dashboard, στατιστικών και αναφορών για τον απόλυτο έλεγχο του τηλεφωνικού σας κέντρου με 199 προεπιλεγμένες αναφορές
iPECS IPCR
Εφαρμογή καταγραφής έως και 200 ταυτόχρονων συνομιλιών του τηλεφωνικού κέντρου για όλους τους τύπους των εσωτερικών
|
iPECS ClickCall
CTI eφαρμογή για εύκολη και γρήγορη επιλογή και κλήση τηλεφωνικού αριθμού απ' ευθείας από την οθόνη του υπολογιστή με ένα κλικ
iPECS Attendant
Εφαρμογή Softphone και διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων από υπολογιστή, ειδικά σχεδιασμένη για την γραμματεία του τηλεφωνικού κέντρου ή του ξενοδοχείου
iPECS NMS
Εφαρμογή παρακολούθησης, ελέχγου και διαχείρισης για το δίκτυο LAN της εταιρείας και του τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού
|
MS Teams Integration
Πραγματοποιήστε κλήσεις μέσα από το Microsoft Teams©, χρησιμοποιώντας το τηλεφωνικό σας κέντρο
|
CRM Integration
Συνδεθείτε με οποιαδήποτε γνωστή εφαρμογή CRM της αγοράς και αυξήστε την παραγωγικότητα των χρηστών σας
|
Software Assurance
Πλήρης εργοστασιακή υποστήριξη, αναβαθμίσεις, βελτιώσεις και νέες λειτουργίες με το Software Assurance της Ericsson LG
|
Panasonic
Η Panasonic εμπλουτίζει την γκάμα των τηλεφωνικών της κέντρων με εφαρμογές CTI (Computer Telephony Integration), καταγραφής συνομιλίας, Call Reporting (Αναφορών και Στατιστικών) και Mobility
PanaRecording
Ολοκληρωμένη εφαρμογή καταγραφής κλήσεων και συνομιλίας από την PoltSYS για τατηλεφωνικά κέντρα Panasonic σειράς
KX-NS Mobile Softphone
Εφαρμογή Mobile Softphone από την Panasonic για Android ή iPhone για απομακρυσμένη πρόσβαση στα τηλεφωνικά κέντρα Panasonic σειράς KX-NS
|
Communication Assistant
CTI (Computer Telephony Integration) εφαρμογή από την Panasonic για τον χρήστη, την γραμματεία ή τον supervisor μίας ομάδας
Softphone
Softphone εφαρμογή από την Panasonic για Windows PC για την απομακρυσμένη πρόσβαση στα τηλεφωνικά κέντρα Panasonic σειράς KX-NS
|
Traffic Analysis & Statistics
Για όλα τα Τηλεφωνικά Κέντρα!
CallXpress GO
Για να έχετε τον πλήρη έλεγχο των τηλεφωνικών σας λογαριασμών!
o Έλεγχος Κλήσεων
|
o Αναπάντητες
|
ο Αναφορές με πολλαπλά φίλτρα
|
ο Έκδοση και για ξενοδοχεία
|