Call Recording | Εφαρμογές Καταγραφής Συνομιλίας

Πολλές επιχειρήσεις ή οργανισμοί (τράπεζες, εισπρακτικές εταιρείες) υποχρεώνονται να ηχογραφούν τις κλήσεις τους με τους πελάτες/αντισυμβαλλόμενους λόγω κρατικής οδηγίας. Άλλες (Call Centers, Εξυπηρέτηση Πελατών), αναζητούν τρόπους βελτίωσης της παρεχόμενης υπηρεσίας από τους εργαζομένους τους. Τέλος, πολλές επιχειρήσεις (Τηλε-πωλήσεις, εταιρείες ερευνών κτλ.) χρειάζονται ένα εργαλείο που θα τους επιτρέπει να προλαμβάνουν ή και να επιλύουν λάθη και παρανοήσεις κατά την συνομιλία των συνεργατών τους με τους πελάτες τους.
Για όλες αυτές τις περιπτώσεις, αλλά και για άλλες, υπάρχουν τα αυτόνομα ή και τα ενσωματωμένα στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας συστήματα Καταγραφής Συνομιλίας (Call Recording).
Πρόκειται για επαγγελματικά συστήματα που αποτελούνται από υλικό (hardware) αλλά και λογισμικό (software), που μπορούν να συνδεθούν με πολλούς τρόπους για να καταγράψουν συνομιλίες, να τις αρχειοθετήσουν και να επιτρέψουν στο χρήστη την εύκολη αναζήτησή τους και αναπαραγωγή.
Για όλες αυτές τις περιπτώσεις, αλλά και για άλλες, υπάρχουν τα αυτόνομα ή και τα ενσωματωμένα στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας συστήματα Καταγραφής Συνομιλίας (Call Recording).
Πρόκειται για επαγγελματικά συστήματα που αποτελούνται από υλικό (hardware) αλλά και λογισμικό (software), που μπορούν να συνδεθούν με πολλούς τρόπους για να καταγράψουν συνομιλίες, να τις αρχειοθετήσουν και να επιτρέψουν στο χρήστη την εύκολη αναζήτησή τους και αναπαραγωγή.
Δυνατότητες Καταγραφής:
|