Dynacom Single Member LLC
  • Home
  • Προϊόντα
    • Τηλεφωνικα Κεντρα >
      • Ericsson LG eMG80
      • Ericsson LG eMG100
      • Ericsson LG eMG800
      • iPECS Ericsson LG UCP ( UCP100 / UCP600 / UCP2400 / vUCP )
      • iPECS Cloud
      • Yeastar P-Series IP PBX
      • Yeastar Cloud PBX
      • Panasonic KX-NS500
      • Panasonic KX-NS1000
    • Τηλεφωνικες Συσκευες
    • Εφαρμογες >
      • Ericsson LG UCS
      • Yeastar Linkus UC
      • Call Recording
      • Panasonic CA
      • Hotel
    • Call Center
    • IT Services >
      • Acronis >
        • Acronis Cloud Backup for Microsoft 365
      • Aruba
      • HPE Aruba Instant On
      • Ασφάλεια Δικτύου
      • RICOH Ransomcare
    • NOVA >
      • NOVA Internet Leased Line
      • NOVA Κινητή
      • NOVA MPLS VPN
      • NOVA Small Business
      • NOVA 5G Office Internet
    • Cloud Services
    • Συστηματα Ασφαλειας >
      • HIKVISION AX
      • CCTV
    • Αυτοματισμοι γραφειου >
      • SHARP Printing Solutions
      • RICOH Collaboration Boards
      • RICOH Dynamic Workplace Intelligence
      • RICOH Smart Lockers
      • Samsung Digital Signage
  • Λύσεις
    • Ξενοδοχεια
    • Call Centers
    • Ναυτιλια
    • Εστιαση
    • Ολοκληρωμενα Εργα
  • Υποστήριξη
    • FAQs
    • Εντολη Τεχνικης Υποστηριξης
    • Συμβαση Υποστηριξης
  • Η Εταιρεία
    • Που Είμαστε
    • Συνεργασίες
    • Όροι Χρήσης
    • Privacy-Policy
  • Επικοινωνία
  • Νέα
  • Dynacom Mart

Εντολή Τεχνικής Υποστήριξης

Εντολή Τεχνικής Υποστήριξης

Όροι & Προϋποθέσεις:

1. Οι Πελάτες με Συμβόλαιο Υποστήριξης εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα.
2. Ο χρόνος ανταπόκρισης σε τεχνική κλήση εξαρτάται από τον φόρτο εργασίας και κυμαίνεται μεταξύ δύο - πέντε εργασίμων ημερών, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες της εταιρείας (Δε.-Παρ. 09:00-17:00) και κατόπιν επιβεβαίωσης από εμάς. Τεχνική υποστήριξη εκτός ωραρίου δεν παρέχεται (εκτός αν προβλέπεται διαφορετικά στην Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης που έχει υπογράψει ο Πελάτης).
3. Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται είτε on site είτε απομακρυσμένα (remote access), ανάλογα με τον εξοπλισμό, την κατάσταση και την εγγύηση των προϊόντων.
4. Πριν ζητήστε βοήθεια παρακαλούμε ανατρέξτε στις οδηγίες χρήσεως του κατασκευαστή του εξοπλισμού σας και εξασφαλίστε ότι έχετε πραγματοποιήσει όλα τα απαραίτητα βήματα για τον έλεγχο σωστής λειτουργίας του.
5. Συμβουλευθείτε  τους όρους εγγύησης του κάθε κατασκευαστή.
6. Η εγγύηση του εξοπλισμού δεν καλύπτει δωρεάν on site αποκατάσταση βλαβών εκτός εάν ρητώς αναφέρεται στην εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή και υπάρχει η σχετική συμφωνία από μέρους μας με τον αντίστοιχο κατασκευαστικό οίκο.
7. Η εγγύηση του εξοπλισμού δεν καλύπτει αναλώσιμα υλικά και δεν καλύπτει ζημίες που προέρχονται από κακή χρήση, υγρασία, σκόνη, πτώση, πρόβλημα στο δίκτυο ηλεκτρικού ή τηλεφωνίας και λοιπούς τρίτους παράγοντες που δεν αφορούν σε κατασκευαστικό ελάττωμα της συσκευής. Στις περιπτώσεις ελέγχου ή άσκοπης μετακίνησης τεχνικού υπάρχει χρέωση σύμφωνα με τον εκάστοτε Τιμοκατάλογο της Εταιρείας.
8. Το κόστος της τεχνικής υποστήριξης αναγράφεται στον εκάστοτε τιμοκατάλογο παροχής υπηρεσιών.
9. Η Τεχνική Υποστήριξη (απομακρυσμένη/on-site) προεξοφλείται. Προτείνουμε την αγορά πακέτου ωρών για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτησή σας.
10. Η χρέωση ώρας επίσκεψης αφορά και ισχύει σε κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:
- Κλήση από πελάτη για ανύπαρκτο πρόβλημα
- Κλήση από πελάτη για πρόβλημα παρόχου ή τρίτων
- Κλήση από πελάτη λόγω άγνοιας χρήσης

11. Υποβάλλοντας το αίτημά σας συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους.
​
Τραπεζικοί Λογαριασμοί
Η Εταιρεία
Πού Είμαστε
Όροι Χρήσης
Privacy Policy
Τραπεζικοί Λογαριασμοί
Επικοινωνήστε μαζί μας
Φόρμα Επικοινωνίας

Αίτηση Προσφοράς Υπηρεσιών NOVA
​Εντολή Τεχνικής Εξυπηρέτησης

Ηλεκτρονικός Κατάλογος:

Dynacom Mart
Οι τιμές που αναγράφονται δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ ή κόστη αποστολής, είναι ενδεικτικές και μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.
Το Dynacom Mart δεν είναι e-shop, δεν αναφέρει διαθεσιμότητα προϊόντων και δεν μπορείτε να πραγματοποιήστε παραγγελίες.

(C) Copyright Dynacom Ltd 
Photo from wuestenigel
  • Home
  • Προϊόντα
    • Τηλεφωνικα Κεντρα >
      • Ericsson LG eMG80
      • Ericsson LG eMG100
      • Ericsson LG eMG800
      • iPECS Ericsson LG UCP ( UCP100 / UCP600 / UCP2400 / vUCP )
      • iPECS Cloud
      • Yeastar P-Series IP PBX
      • Yeastar Cloud PBX
      • Panasonic KX-NS500
      • Panasonic KX-NS1000
    • Τηλεφωνικες Συσκευες
    • Εφαρμογες >
      • Ericsson LG UCS
      • Yeastar Linkus UC
      • Call Recording
      • Panasonic CA
      • Hotel
    • Call Center
    • IT Services >
      • Acronis >
        • Acronis Cloud Backup for Microsoft 365
      • Aruba
      • HPE Aruba Instant On
      • Ασφάλεια Δικτύου
      • RICOH Ransomcare
    • NOVA >
      • NOVA Internet Leased Line
      • NOVA Κινητή
      • NOVA MPLS VPN
      • NOVA Small Business
      • NOVA 5G Office Internet
    • Cloud Services
    • Συστηματα Ασφαλειας >
      • HIKVISION AX
      • CCTV
    • Αυτοματισμοι γραφειου >
      • SHARP Printing Solutions
      • RICOH Collaboration Boards
      • RICOH Dynamic Workplace Intelligence
      • RICOH Smart Lockers
      • Samsung Digital Signage
  • Λύσεις
    • Ξενοδοχεια
    • Call Centers
    • Ναυτιλια
    • Εστιαση
    • Ολοκληρωμενα Εργα
  • Υποστήριξη
    • FAQs
    • Εντολη Τεχνικης Υποστηριξης
    • Συμβαση Υποστηριξης
  • Η Εταιρεία
    • Που Είμαστε
    • Συνεργασίες
    • Όροι Χρήσης
    • Privacy-Policy
  • Επικοινωνία
  • Νέα
  • Dynacom Mart