Dynacom Single Member LLC
  • Home
  • Προϊόντα
    • Τηλεφωνικα Κεντρα >
      • Ericsson LG eMG80
      • Ericsson LG eMG100
      • Ericsson LG eMG800
      • iPECS Ericsson LG UCP ( UCP100 / UCP600 / UCP2400 / vUCP )
      • iPECS Cloud
      • Yeastar P-Series IP PBX
      • Yeastar Cloud PBX
      • Panasonic KX-NS500
      • Panasonic KX-NS1000
    • Τηλεφωνικες Συσκευες
    • Εφαρμογες >
      • Ericsson LG UCS
      • Call Recording
      • Panasonic CA
      • Hotel
    • Call Center
    • Δικτυο >
      • Aruba
      • Ασφάλεια Δικτύου
    • NOVA >
      • NOVA Internet Leased Line
      • NOVA MPLS VPN
      • NOVA Small Business
    • Yuboto >
      • Yuboto Πληροφορίες
    • Cloud Services
    • Συστηματα Ασφαλειας >
      • HIKVISION AX
      • CCTV
    • Αυτοματισμοι γραφειου >
      • SHARP Printing Solutions
      • RICOH Collaboration Boards
      • RICOH Dynamic Workplace Intelligence
      • Samsung Digital Signage
  • Λύσεις
    • Ξενοδοχεια
    • Call Centers
    • Ναυτιλια
    • Εστιαση
    • Ολοκληρωμενα Εργα
  • Υποστήριξη
    • FAQs
    • Εντολη Τεχνικης Υποστηριξης
    • Συμβαση Υποστηριξης
  • Η Εταιρεία
  • Επικοινωνία
  • Blog

Εντολή Τεχνικής Υποστήριξης

Εντολή Τεχνικής Υποστήριξης

Όροι & Προϋποθέσεις:

1. Οι Πελάτες με Συμβόλαιο Υποστήριξης εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα και με χαμηλώτερο κόστος.
2. Ο χρόνος ανταπόκρισης σε τεχνική κλήση είναι εντός δύο εργασίμων ημερών, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες της εταιρείας (Δε.-Παρ. 09:00-17:00) και κατόπιν τηλεφωνικής επιβεβαίωσης από εμάς. Τεχνική υποστήριξη εκτός ωραρίου δεν παρέχεται (εκτός αν προβλέπεται διαφορετικά στην Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης που έχει υπογράψει ο Πελάτης).
3. Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται είτε on site είτε απομακρυσμένα (remote access), ανάλογα με τον εξοπλισμό, την κατάσταση και την εγγύηση των προϊόντων.
4. Πριν ζητήστε βοήθεια παρακαλούμε ανατρέξτε στις οδηγίες χρήσεως του κατασκευαστή του εξοπλισμού σας και εξασφαλίστε ότι έχετε πραγματοποιήσει όλα τα απαραίτητα βήματα για τον έλεγχο σωστής λειτουργίας του.
5. Συμβουλευθείτε  τους όρους εγγύησης του κάθε κατασκευαστή.
6. Η εγγύηση του εξοπλισμού δεν καλύπτει δωρεάν on site αποκατάσταση βλαβών εκτός εάν ρητώς αναφέρεται στην εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή και υπάρχει η σχετική συμφωνία από μέρους μας με τον αντίστοιχο κατασκευαστικό οίκο.
7. Η εγγύηση του εξοπλισμού δεν καλύπτει αναλώσιμα υλικά και δεν καλύπτει ζημίες που προέρχονται από κακή χρήση, υγρασία, σκόνη, πτώση, πρόβλημα στο δίκτυο ηλεκτρικού ή τηλεφωνίας και λοιπούς τρίτους παράγοντες που δεν αφορούν σε κατασκευαστικό ελάττωμα της συσκευής. Στις περιπτώσεις ελέγχου ή άσκοπης μετακίνησης τεχνικού υπάρχει χρέωση σύμφωνα με τον εκάστοτε Τιμοκατάλογο της Εταιρείας.
8. Το κόστος της τεχνικής υποστήριξης αναγράφεται στον εκάστοτε τιμοκατάλογο παροχής υπηρεσιών.
9. Υποβάλλοντας το αίτημά σας συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους.

​

Customer Portal

Διαχειριστείτε εύκολα τις εντολές σας!

Knowledge Base

Βάση Γνώσεων
Διατίθεται μόνο στα Αγγλικά
Υλικό που ενημερώνεται συνεχώς
Η Εταιρεία
Πού Είμαστε
Όροι Χρήσης
Privacy Policy
Τραπεζικοί Λογαριασμοί
Επικοινωνήστε μαζί μας
Φόρμα Επικοινωνίας

Αίτηση Προσφοράς Υπηρεσιών NOVA
​Εντολή Τεχνικής Εξυπηρέτησης

Our International Sites:

www.dynacomltd.com
ipecs.dynacom.gr

Ηλεκτρονικός Κατάλογος:

Dynacom Mart
Οι τιμές που αναγράφονται δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ ή κόστη αποστολής, είναι ενδεικτικές και μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.
Το Dynacom Mart δεν είναι e-shop.

(C) Copyright Dynacom Ltd 
Photo used under Creative Commons from wuestenigel
  • Home
  • Προϊόντα
    • Τηλεφωνικα Κεντρα >
      • Ericsson LG eMG80
      • Ericsson LG eMG100
      • Ericsson LG eMG800
      • iPECS Ericsson LG UCP ( UCP100 / UCP600 / UCP2400 / vUCP )
      • iPECS Cloud
      • Yeastar P-Series IP PBX
      • Yeastar Cloud PBX
      • Panasonic KX-NS500
      • Panasonic KX-NS1000
    • Τηλεφωνικες Συσκευες
    • Εφαρμογες >
      • Ericsson LG UCS
      • Call Recording
      • Panasonic CA
      • Hotel
    • Call Center
    • Δικτυο >
      • Aruba
      • Ασφάλεια Δικτύου
    • NOVA >
      • NOVA Internet Leased Line
      • NOVA MPLS VPN
      • NOVA Small Business
    • Yuboto >
      • Yuboto Πληροφορίες
    • Cloud Services
    • Συστηματα Ασφαλειας >
      • HIKVISION AX
      • CCTV
    • Αυτοματισμοι γραφειου >
      • SHARP Printing Solutions
      • RICOH Collaboration Boards
      • RICOH Dynamic Workplace Intelligence
      • Samsung Digital Signage
  • Λύσεις
    • Ξενοδοχεια
    • Call Centers
    • Ναυτιλια
    • Εστιαση
    • Ολοκληρωμενα Εργα
  • Υποστήριξη
    • FAQs
    • Εντολη Τεχνικης Υποστηριξης
    • Συμβαση Υποστηριξης
  • Η Εταιρεία
  • Επικοινωνία
  • Blog