Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Προτρέπουμε τους συνεργάτες μας να συμβουλεύονται τις οδηγίες χρήσεως του εξοπλισμού τους για οποιοδήποτε θέμα. Οι περισσότερες πληροφορίες καθώς και οδηγοί επίλυσης προβλημάτων συμπεριλαμβάνονται εκεί.
Εάν το ερώτημα σας δεν έχει απαντηθεί στους οδηγούς, μπορείτε να αναζητήστε πιθανή επίλυση στον παρακάτω πίνακα Συχνών Ερωτήσεων (FAQs).
Σε περίπτωση που δεν έχετε μπορέσει να επιλύσετε το πρόβλημα σας, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας.
Εάν το ερώτημα σας δεν έχει απαντηθεί στους οδηγούς, μπορείτε να αναζητήστε πιθανή επίλυση στον παρακάτω πίνακα Συχνών Ερωτήσεων (FAQs).
Σε περίπτωση που δεν έχετε μπορέσει να επιλύσετε το πρόβλημα σας, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας.
δΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΝΤΡΟ
Για να σιγουρευτούμε ότι το πρόβλημα είναι του τηλεφωνικού μας κέντρου, θα πρέπει να ακολουθήσουμε τα παρακάτω βήματα:
1. Εξασφαλίζουμε ότι το τηλεφωνικό μας κέντρο δέχεται κανονικά τάση ηλεκτρικού ρεύματος. Ελέγχουμε την σχετική ένδειξη στο σύστημά μας και ελέγχουμε την παροχή που τροφοδοτεί το τηλεφωνικό μας σύστημα (πρίζα, UPS, μπαταρίες). Αν δεν είμαστε σίγουροι, συνδέουμε μίαν άλλη συσκευή ώστε να ελέγξουμε ότι λειτουργεί κανονικά.
[Εάν υπάρχει πρόβλημα στην παροχή, φροντίζουμε για την αποκατάσταση του ρεύματος και ελέγχουμε την σωστή λειτουργία του κέντρου]
2. Τα εσωτερικά τηλέφωνα του κέντρου μας θα πρέπει να δίνουν τον συνεχή τόνο αναμονής (dial tone) του κέντρου μας, όταν σηκώνουμε το ακουστικό. Επιπλέον, όσα εσωτερικά λειτουργούν με ψηφιακές ή IP συσκευές θα πρέπει να έχουν κανονικά τις ενδείξεις που προβλέπεται στις οθόνες τους.
[Εάν δεν υπάρχουν ενδείξεις στις συσκευές, ελέγχουμε την λειτουργία του PoE switch ή του τροφοδοτικού της συσκευής - εάν η συσκευή μας είναι IP - ή χρησιμοποιούμε μίαν άλλη συσκευή στην θέση της δικής μας, εφ' όσον η συσκευή μας είναι ψηφιακή. Επίσης, σε κάθε περίπτωση, ελέγχουμε τα καλώδια σύνδεσης του εσωτερικού μας, είτε είναι καλώδιο δικτύου (patch cord) είτε απλό τηλεφωνικό καλώδιο. Ελέγχουμε ότι η δικτυακή/τηλεφωνική πρίζα που είναι συνδεδεμένη η συσκευή μας λειτουργεί με μίαν άλλη συσκευή που ξέρουμε ότι δουλεύει. Εάν δεν έχουμε αποτέλεσμα σε καμία περίπτωση καλούμε την Τεχνική Υποστήριξη]
1. Εξασφαλίζουμε ότι το τηλεφωνικό μας κέντρο δέχεται κανονικά τάση ηλεκτρικού ρεύματος. Ελέγχουμε την σχετική ένδειξη στο σύστημά μας και ελέγχουμε την παροχή που τροφοδοτεί το τηλεφωνικό μας σύστημα (πρίζα, UPS, μπαταρίες). Αν δεν είμαστε σίγουροι, συνδέουμε μίαν άλλη συσκευή ώστε να ελέγξουμε ότι λειτουργεί κανονικά.
[Εάν υπάρχει πρόβλημα στην παροχή, φροντίζουμε για την αποκατάσταση του ρεύματος και ελέγχουμε την σωστή λειτουργία του κέντρου]
2. Τα εσωτερικά τηλέφωνα του κέντρου μας θα πρέπει να δίνουν τον συνεχή τόνο αναμονής (dial tone) του κέντρου μας, όταν σηκώνουμε το ακουστικό. Επιπλέον, όσα εσωτερικά λειτουργούν με ψηφιακές ή IP συσκευές θα πρέπει να έχουν κανονικά τις ενδείξεις που προβλέπεται στις οθόνες τους.
[Εάν δεν υπάρχουν ενδείξεις στις συσκευές, ελέγχουμε την λειτουργία του PoE switch ή του τροφοδοτικού της συσκευής - εάν η συσκευή μας είναι IP - ή χρησιμοποιούμε μίαν άλλη συσκευή στην θέση της δικής μας, εφ' όσον η συσκευή μας είναι ψηφιακή. Επίσης, σε κάθε περίπτωση, ελέγχουμε τα καλώδια σύνδεσης του εσωτερικού μας, είτε είναι καλώδιο δικτύου (patch cord) είτε απλό τηλεφωνικό καλώδιο. Ελέγχουμε ότι η δικτυακή/τηλεφωνική πρίζα που είναι συνδεδεμένη η συσκευή μας λειτουργεί με μίαν άλλη συσκευή που ξέρουμε ότι δουλεύει. Εάν δεν έχουμε αποτέλεσμα σε καμία περίπτωση καλούμε την Τεχνική Υποστήριξη]
δεν μπορω να δεχθω εισερχομενεσ κλησεισ
Από ένα τηλέφωνο (κινητό) πραγματοποιούμε δοκιμαστική κλήση στον αριθμό μας.
-Εάν η κλήση μας τερματίζεται πριν ακούσουμε το οτιδήποτε
-Εάν ακούμε μήνυμα βλάβης
-Εάν ακούμε ήχο Fast Busy (γρήγορο κατειλλημένο)
Καλούμε τον πάροχο τηλεφωνίας και δηλώνουμε βλάβη τον τηλεφωνικό μας αριθμό
Εάν ακούμε τόνους κλήσης αλλά δεν έχουμε κουδουνισμό στις συσκευές μας καλούμε την Τεχνική Υποστήριξη
-Εάν η κλήση μας τερματίζεται πριν ακούσουμε το οτιδήποτε
-Εάν ακούμε μήνυμα βλάβης
-Εάν ακούμε ήχο Fast Busy (γρήγορο κατειλλημένο)
Καλούμε τον πάροχο τηλεφωνίας και δηλώνουμε βλάβη τον τηλεφωνικό μας αριθμό
Εάν ακούμε τόνους κλήσης αλλά δεν έχουμε κουδουνισμό στις συσκευές μας καλούμε την Τεχνική Υποστήριξη