Σύμβαση Υποστήριξης
Εξασφαλίστε σταθερή υποστήριξη και συμβουλευτικές υπηρεσίες, προληπτική συντήρηση εξοπλισμού, άμεση ανταπόκριση και μοναδικά προνόμια.
|
Παροχές Σύμβασης Υποστήριξης:
Άμεση Προτεραιότητα (SLA) Οι πελάτες με συμβόλαιο συντήρησης έχουν άμεση προτεραιότητα στην ανταπόκριση με αποστολή μηχανικού, τηλεφωνικά ή με e-mail σε περίπτωση βλάβης Υποστήριξη Οι πελάτες με συμβόλαιο συντήρησης έχουν υποστήριξη τηλεφωνικά ή με e-mail. Τηλεπρογραμματισμοί Για τους πελάτες με συμβόλαιο συντήρησης, οι βασικοί προγραμματισμοί του τηλεφωνικού τους συστήματος εξ' αποστάσεως δεν χρεώνονται. Προληπτικός έλεγχος Οι πελάτες με συμβόλαιο συντήρησης καλύπτονται με δωρεάν προληπτικούς ελέγχους του συστήματός τους κατ' έτος, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη δυνατή απόδοση του και την ελαχιστοποίηση τυχόν προβλημάτων του. Συνεχής Ενημέρωση Στους πελάτες με συμβόλαιο συντήρησης παρέχουμε δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες, ολοκληρωμένη τεχνική κάλυψη και πληροφόρηση όλα ευθυγραμμισμένα και εστιασμένα πλήρως στις δικές τους προσωπικές ανάγκες. Ευελιξία και Προϋπολογισμός Οι πελάτες με συμβόλαιο συντήρησης, αφού επιλέξουν το πακέτο υποστήριξης που επιθυμούν, έχουν την απόλυτη ελευθερία να επιλέξουν αυτοί τον τρόπο χρέωσης της υπηρεσίας τους (μηνιαίως, τρίμηνο, εξάμηνο, ετησίως). Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Παρακολούθηση λογαριασμών, οργάνωση τμήματος τηλεπικοινωνιών, μείωση κόστους κλήσεων. |