Συμβουλευτική, Λειτουργική και Τεχνική Υποστήριξη
Στόχος μας είναι η πλήρης λειτουργική και τεχνική υποστήριξη της υλικοτεχνικής υποδομής των πελατών μας αλλά και η βέλτιστη αξιοποίηση του διαθέσιμου εξοπλισμού προς όφελος της επιχείρησης.
Με ολοκληρωμένα προγράμματα υποστήριξης τηλεφωνικών κέντρων, τα οποία σχεδιάζονται και προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες και ξεχωριστές ανάγκες του κάθε οργανισμού ή επαγγελματία, παραμένουμε κοντά στους πελάτες μας συμβουλεύοντας τον για την βέλτιστη σχεδίαση και πρακτική χρήση του εξοπλισμού τους, τους υποστηρίζουμε λειτουργικά και τεχνικά αλλά κυρίως προληπτικά προς εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης της τηλεπικοινωνιακής τους λύσης. Παρέχουμε συνεχή πληροφόρηση και ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες, τις δυνατότητες βελτίωσης των υφιστάμεων υποδομών αλλά και στοχευμένη και προσαρμοσμένη στα δεδομένα της κάθε επιχείρησης παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας να για σχεδιάσουμε μαζί το Συμβόλαιο Υποστήριξης τηλεφωνικού κέντρου που ανταποκρίνεται στις δικές σας ανάγκες!
Με ολοκληρωμένα προγράμματα υποστήριξης τηλεφωνικών κέντρων, τα οποία σχεδιάζονται και προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες και ξεχωριστές ανάγκες του κάθε οργανισμού ή επαγγελματία, παραμένουμε κοντά στους πελάτες μας συμβουλεύοντας τον για την βέλτιστη σχεδίαση και πρακτική χρήση του εξοπλισμού τους, τους υποστηρίζουμε λειτουργικά και τεχνικά αλλά κυρίως προληπτικά προς εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης της τηλεπικοινωνιακής τους λύσης. Παρέχουμε συνεχή πληροφόρηση και ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες, τις δυνατότητες βελτίωσης των υφιστάμεων υποδομών αλλά και στοχευμένη και προσαρμοσμένη στα δεδομένα της κάθε επιχείρησης παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας να για σχεδιάσουμε μαζί το Συμβόλαιο Υποστήριξης τηλεφωνικού κέντρου που ανταποκρίνεται στις δικές σας ανάγκες!
Καταχωρήστε το Αίτημά σας
|
Αίτηση για Σύμβαση Υποστήριξης
|
FAQs
Customer Portal
Εύκολη διαχείριση των υποθέσεών σας. Μόνο για Υφιστάμενους Πελάτες.
Οδηγίες Χρήσεως Τηλεφωνικών Κέντρων
Για πελάτες χωρίς Συμβόλαιο Υποστήριξης ακολουθούν Οδηγίες Χρήσεως ανάλογα με τον τύπο του τηλεφωνικού κέντρου:
-
Panasonic
-
Ericsson LG
-
NEC
-
Εφαρμογές
-
iPECS Cloud
<
>
Τηλεφωνικά Κέντρα Panasonic
Οδηγίες χρήσεως τηλεφωνικών κέντρων Panasonic (Κατηργημένων και τρεχόντων μοντέλων). Οι οδηγίες είναι στα Αγγλικά.
End-of-Life:
Οι παλαιές σειρές τηλεφωνικών κέντρων Panasonic
KX-T206, KX-T30810/61610, KX-TA308/616, KX-TD208, KX-TD612, KX-TD816/1232, KX-TD500 δεν υποστηρίζονται
KX-T206, KX-T30810/61610, KX-TA308/616, KX-TD208, KX-TD612, KX-TD816/1232, KX-TD500 δεν υποστηρίζονται
Τηλεφωνικά Κέντρα iPECS by Ericsson LG
Οδηγίες χρήσεως τηλεφωνικών κέντρων Ericsson LG iPECS. Οι οδηγίες είναι στα Αγγλικά.
iPECS Ericsson LG eMG80 Οδηγίες Χρήσεως
iPECS Ericsson LG eMG100 Οδηγίες Χρήσεως
iPECS Ericsson LG eMG800 Οδηγίες Χρήσεως
iPECS Ericsson LG UCP Οδηγίες Χρήσεως
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως IP συσκευών LIP-9xxx
iPECS Ericsson LG LIP-9xxx Οδηγίες Χρήσεως (Ελληνικά)
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως IP συσκευών 10xx
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως Ψηφιακών συσκευών σειράς LDP-92xx (Ελληνικά)
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως Ψηφιακών συσκευών σειράς LDP-92xx (Αγγλικά)
Τηλεφωνικά Κέντρα NEC

NEC SL1000 | |
File Size: | 1101 kb |
File Type: | doc |
Οδηγός iPECS Cloud (English)
Οδηγίες χρήσεως IP τερματικών 1000i (English)
Οδηγίες χρήσεως IP 1080i (English)
Οι οδηγίες υπάρχουν και στο Portal διαχείρισης του iPECS Cloud, που σας έχει δοθεί.
Knowledge Base
Βάση Γνώσεων
Διατίθεται μόνο στα Αγγλικά
Υλικό που ενημερώνεται συνεχώς
Διατίθεται μόνο στα Αγγλικά
Υλικό που ενημερώνεται συνεχώς