Συμβουλευτική, Λειτουργική και Τεχνική Υποστήριξη
Στόχος μας είναι η πλήρης λειτουργική και τεχνική υποστήριξη της υλικοτεχνικής υποδομής των πελατών μας αλλά και η βέλτιστη αξιοποίηση του διαθέσιμου εξοπλισμού προς όφελος της επιχείρησης.
Με ολοκληρωμένα προγράμματα υποστήριξης τηλεφωνικών κέντρων, τα οποία σχεδιάζονται και προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες και ξεχωριστές ανάγκες του κάθε οργανισμού ή επαγγελματία, παραμένουμε κοντά στους πελάτες μας συμβουλεύοντας τον για την βέλτιστη σχεδίαση και πρακτική χρήση του εξοπλισμού τους, τους υποστηρίζουμε λειτουργικά και τεχνικά αλλά κυρίως προληπτικά προς εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης της τηλεπικοινωνιακής τους λύσης. Παρέχουμε συνεχή πληροφόρηση και ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες, τις δυνατότητες βελτίωσης των υφιστάμεων υποδομών αλλά και στοχευμένη και προσαρμοσμένη στα δεδομένα της κάθε επιχείρησης παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας να για σχεδιάσουμε μαζί το Συμβόλαιο Υποστήριξης τηλεφωνικού κέντρου που ανταποκρίνεται στις δικές σας ανάγκες!
Με ολοκληρωμένα προγράμματα υποστήριξης τηλεφωνικών κέντρων, τα οποία σχεδιάζονται και προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες και ξεχωριστές ανάγκες του κάθε οργανισμού ή επαγγελματία, παραμένουμε κοντά στους πελάτες μας συμβουλεύοντας τον για την βέλτιστη σχεδίαση και πρακτική χρήση του εξοπλισμού τους, τους υποστηρίζουμε λειτουργικά και τεχνικά αλλά κυρίως προληπτικά προς εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης της τηλεπικοινωνιακής τους λύσης. Παρέχουμε συνεχή πληροφόρηση και ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες, τις δυνατότητες βελτίωσης των υφιστάμεων υποδομών αλλά και στοχευμένη και προσαρμοσμένη στα δεδομένα της κάθε επιχείρησης παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας να για σχεδιάσουμε μαζί το Συμβόλαιο Υποστήριξης τηλεφωνικού κέντρου που ανταποκρίνεται στις δικές σας ανάγκες!
Καταχωρήστε το Αίτημά σας
|
Αίτηση για Σύμβαση Υποστήριξης
|
FAQs
Οδηγίες Χρήσεως Τηλεφωνικών Κέντρων
Για πελάτες χωρίς Συμβόλαιο Υποστήριξης ακολουθούν Οδηγίες Χρήσεως ανάλογα με τον τύπο του τηλεφωνικού κέντρου:
-
Panasonic
-
Ericsson LG
-
NEC
-
Εφαρμογές
-
iPECS Cloud
-
Yeastar
<
>
Τηλεφωνικά Κέντρα Panasonic
End of Life - Panasonic Close Down
Οδηγίες χρήσεως τηλεφωνικών κέντρων Panasonic (Κατηργημένων και τρεχόντων μοντέλων). Οι οδηγίες είναι στα Αγγλικά.
End-of-Life:
Οι παλαιές σειρές τηλεφωνικών κέντρων Panasonic
KX-T206, KX-T30810/61610, KX-TA308/616, KX-TD208, KX-TD612, KX-TD816/1232, KX-TD500 δεν υποστηρίζονται
KX-T206, KX-T30810/61610, KX-TA308/616, KX-TD208, KX-TD612, KX-TD816/1232, KX-TD500 δεν υποστηρίζονται
Τηλεφωνικά Κέντρα iPECS by Ericsson LG
Οδηγίες χρήσεως τηλεφωνικών κέντρων Ericsson LG iPECS. Οι οδηγίες είναι στα Αγγλικά.
iPECS Ericsson LG eMG80 Οδηγίες Χρήσεως |
End of Life |
iPECS Ericsson LG eMG100 Οδηγίες Χρήσεως
iPECS Ericsson LG eMG800 Οδηγίες Χρήσεως
iPECS Ericsson LG UCP Οδηγίες Χρήσεως
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως IP συσκευών LIP-9xxx
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως IP συσκευών 10xx
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως Ψηφιακών συσκευών σειράς LDP-92xx (Ελληνικά)
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως Ψηφιακών συσκευών σειράς LDP-92xx (Αγγλικά)
Τηλεφωνικά Κέντρα NEC
End of Life |
|
iPECS Ericsson LG
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως UCS PC |
End of Life |
iPECS Ericsson LG Οδηγίες Χρήσεως UCS Android |
End of Life |
Εγκατάσταση/Ρυθμίσεις UCS σε συσκευές Android (Ελληνικά)
Jusan
Οδηγός iPECS Cloud (English)
Οδηγίες χρήσεως IP τερματικών 1000i (English)
Οδηγίες χρήσεως IP 1080i (English)
Οι οδηγίες υπάρχουν και στο Portal διαχείρισης του iPECS Cloud, που σας έχει δοθεί.
Yeastar Cloud P-Series PBX
Linkus Mobile Client
|
Περισσότερα μπορείτε να βρείτε στο site της Yeastar: