Call / Contact Center Solutions
Fidelity by Jusan
Telemarketing
|
iPECS CCX Omni-Channel Contact Center
Call Center Outbound
|
Δυνατότητες
- Αυτόματη δρομολόγηση εισερχομένων κλήσεων
- Διαμοιρασμός κλήσεων στους agents ανάλογα με τον μεγαλύτερο χρόνο αδράνειας, τις δεξιότητες, ή με επείγουσα δρομολόγηση
- Real Time Supervision (Κλήσεις σε αναμονή, Αριθμός εισερχομένων κλήσεων στην ουρά, κατάσταση agent, κτλ.)
- Μετρήσεις αποτελεσματικότητας και παραγωγικότητας μέσω στατιστικών, αναφορών και γραφημάτων
- Δυνατότητα καταγραφής συνομιλίας (κατ' επιλογήν ή αυτόματη) και CTI (Computer Telephony Integration)
- Ρύθμιση wrap-up χρόνων, διαλειμμάτων, ειδοποιήσεων
- Δυνατότητα χρήσης IVR