Dynacom Single Member LLC
  • Home
  • Προϊόντα
    • Τηλεφωνικα Κεντρα >
      • Ericsson LG eMG80
      • Ericsson LG eMG100
      • Ericsson LG eMG800
      • iPECS Ericsson LG UCP ( UCP100 / UCP600 / UCP2400 / vUCP )
      • iPECS Cloud
      • Yeastar P-Series IP PBX
      • Yeastar Cloud PBX
      • Panasonic KX-NS500
      • Panasonic KX-NS1000
    • Τηλεφωνικες Συσκευες
    • Εφαρμογες >
      • Ericsson LG UCS
      • Yeastar Linkus UC
      • Call Recording
      • Panasonic CA
      • Hotel
    • Call Center
    • IT Services >
      • Acronis >
        • Acronis Cloud Backup for Microsoft 365
      • Aruba
      • HPE Aruba Instant On
      • Ασφάλεια Δικτύου
      • RICOH Ransomcare
    • NOVA >
      • NOVA Internet Leased Line
      • NOVA Κινητή
      • NOVA MPLS VPN
      • NOVA Small Business
      • NOVA 5G Office Internet
    • Cloud Services
    • Συστηματα Ασφαλειας >
      • HIKVISION AX
      • CCTV
    • Αυτοματισμοι γραφειου >
      • SHARP Printing Solutions
      • RICOH Collaboration Boards
      • RICOH Dynamic Workplace Intelligence
      • Samsung Digital Signage
  • Λύσεις
    • Ξενοδοχεια
    • Call Centers
    • Ναυτιλια
    • Εστιαση
    • Ολοκληρωμενα Εργα
  • Υποστήριξη
    • FAQs
    • Εντολη Τεχνικης Υποστηριξης
    • Συμβαση Υποστηριξης
  • Η Εταιρεία
    • Που Είμαστε
    • Συνεργασίες
    • Όροι Χρήσης
    • Privacy-Policy
  • Επικοινωνία
  • Νέα
  • Dynacom Mart

Panasonic Communication Assistant

CTI | Computer Telephony Integration

Η εφαρμογή Communication Assistant της Panasonic είμαι μία σουίτα εφαρμογών διαθέσιμη για τα μοντέλα τηλεφωνικών κέντρων KX-TDE100/200/600, KX-NCP500/1000 και KX-NS1000 της Panasonic, που λειτουργεί σε PC και επιτρέπει την χρήση της ψηφιακής τηλεφωνικής συσκευής από τον Η/Υ.

Έτσι, πραγματοποιείτε κλήσεις με ένα κλικ, συνδέετε το εσωτερικό σας με το MS Outlook ή την CRM εφαρμογή σας, βλέπετε λίστα με τα διαθέσιμα εσωτερικά του τηλεφωνικού σας κέντρου ξεκινώντας εύκολα Chat ή Conference calls, αφήνετε εύκολα μηνύματα και άλλα πολλά. 

Η εφαρμογή Communication Assistant της Panasonic διατίθεται στις παρακάτω εκδόσεις:

  • Communication Assistant Pro
    Χρηστική εφαρμογή που συνδυάζει τις λειτουργίες απάντησης και δημιουργίας κλήσης με ένα κλικ (click-and-dial), με απεικόνιση της παρουσίας του χρήστη στην οθόνη (presence), διαθεσιμότητα (availability) και μία πλειάδα εργαλείων που απλουστεύουν και βελτιώνουν την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Συνδέεται άμεσα με το MS Outlook και έτσι δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να πραγματοποιούν κλήσεις απ' ευθείας από την οθόνη Επαφής του Outlook. 
  • Communication Assistant Operator Console
    Εφαρμογή ειδικά για τηλεφωνητές ή ρεσεψιονίστ, η οποία σας επιτρέπει να διαχειριστείτε και να επαναδρομολογήστε πολλαπλές κλήσεις ταυτόχρονα. Λειτουργίες όπως "παρκάρισμα κλήσεως", διαχείριση εσωτερικών είναι διαθέσιμες ώστε να είναι εύκολη η ανταπόκριση σε μεγάλο όγκο κλήσεων.
  • Communication Assistant Supervisor
    Εφαρμογή για τον υπεύθυνο ομάδας ώστε να μπορεί να ελέγχει την τηλεφωνική κατάσταση κάθε χειριστή (agent), να συνδέει νέους χειριστές (Log-in) στην ομάδα, και να λαμβάνει σημαντικές στατιστικές πληροφορίες για τις κλήσεις του τηλεφωνικού κέντρου.
CTI και TAPI με 3ους κατασκευαστές

Επιπλέον, τα νέα συστήματα τηλεπικοινωνιών έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν μέσω TAPI driver με οποιαδήποτε εμπορική, ERP ή CRM εφαρμογή της αγοράς (όπως της Megasoft, της HIT - "Protel" και "Ερμής", της Singular "Footsteps" κ.α.) δημιουργώντας έτσι αμφίδρομη επικοινωνία της εφαρμογής με το τηλεφωνικό κέντρο.

Ειδικώτερα, τα μοντέλα KX-NCP500, KX-NCP1000, KX-TDE100/200/600 και KX-NS1000 τηλεφωνικών κέντρων της Panasonic παρέχουν δυνατότητα CTI.
Κατεβάστε τον Client

Σχετικά Προϊόντα

Picture
iPECS Συσκευές
Δίκτυο
Picture
Η Εταιρεία
Πού Είμαστε
Όροι Χρήσης
Privacy Policy
Τραπεζικοί Λογαριασμοί
Επικοινωνήστε μαζί μας
Φόρμα Επικοινωνίας

Αίτηση Προσφοράς Υπηρεσιών NOVA
​Εντολή Τεχνικής Εξυπηρέτησης

Ηλεκτρονικός Κατάλογος:

Dynacom Mart
Οι τιμές που αναγράφονται δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ ή κόστη αποστολής, είναι ενδεικτικές και μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.
Το Dynacom Mart δεν είναι e-shop, δεν αναφέρει διαθεσιμότητα προϊόντων και δεν μπορείτε να πραγματοποιήστε παραγγελίες.

(C) Copyright Dynacom Ltd 
  • Home
  • Προϊόντα
    • Τηλεφωνικα Κεντρα >
      • Ericsson LG eMG80
      • Ericsson LG eMG100
      • Ericsson LG eMG800
      • iPECS Ericsson LG UCP ( UCP100 / UCP600 / UCP2400 / vUCP )
      • iPECS Cloud
      • Yeastar P-Series IP PBX
      • Yeastar Cloud PBX
      • Panasonic KX-NS500
      • Panasonic KX-NS1000
    • Τηλεφωνικες Συσκευες
    • Εφαρμογες >
      • Ericsson LG UCS
      • Yeastar Linkus UC
      • Call Recording
      • Panasonic CA
      • Hotel
    • Call Center
    • IT Services >
      • Acronis >
        • Acronis Cloud Backup for Microsoft 365
      • Aruba
      • HPE Aruba Instant On
      • Ασφάλεια Δικτύου
      • RICOH Ransomcare
    • NOVA >
      • NOVA Internet Leased Line
      • NOVA Κινητή
      • NOVA MPLS VPN
      • NOVA Small Business
      • NOVA 5G Office Internet
    • Cloud Services
    • Συστηματα Ασφαλειας >
      • HIKVISION AX
      • CCTV
    • Αυτοματισμοι γραφειου >
      • SHARP Printing Solutions
      • RICOH Collaboration Boards
      • RICOH Dynamic Workplace Intelligence
      • Samsung Digital Signage
  • Λύσεις
    • Ξενοδοχεια
    • Call Centers
    • Ναυτιλια
    • Εστιαση
    • Ολοκληρωμενα Εργα
  • Υποστήριξη
    • FAQs
    • Εντολη Τεχνικης Υποστηριξης
    • Συμβαση Υποστηριξης
  • Η Εταιρεία
    • Που Είμαστε
    • Συνεργασίες
    • Όροι Χρήσης
    • Privacy-Policy
  • Επικοινωνία
  • Νέα
  • Dynacom Mart